We gaan meteen aan de slag

Hieronder kun je bekijken wat we nu voor je gaan doen.

 1. Je ontvangt een orderbevestiging

Meteen als je besteld hebt ontvang je van ons per mail een bestelbevestiging. Hierop vind je alle informatie over je bestelling, je betaling en verzendgegevens. Je ontvangt de factuur als PDF in je mailbox.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?

Zippé stuurt na jouw bestelling direct een e-mail met bevestiging van jouw bestelling. Geen e-mail ontvangen? Misschien is de e-mail in de 'ongewenste' e-mail terecht gekomen. Staat de bevestigingsmail daar ook niet tussen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 085-0608212.

Heb je gekozen voor Vooruitbetaling? Dan kun je de betaling nú voldoen door het aankoopbedrag over te maken op rekeningnummer NL98RABO03707733220 t.n.v. Zippé International B.V., onder vermelding van het ordernummer.

2. We pakken je bestelling in

Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld? Dan versturen we dezelfde dag nog je bestelling.

3. Je bestelling wordt na betaling verzonden

Meteen als je bestelling is verzonden ontvang je van onze vervoerder de Track&Trace code van je pakje. Zo volg je je dekbedovertrek met rits tot op de deurmat.

Heb je vragen over je bestelling of wil je iets aanpassen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Nog even snel een opsomming wat je precies gekocht hebt, dan kan je er van dromen voor het bij je is.